Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

LoginPoze

Milostivá je poněkud zmatená v pojmech...

při popisu souvisejícího rabování si plete emigranty s imigranty... ;-)EU

0/0
14.12.2008 10:57

loschacharos

Re: Milostivá je poněkud zmatená v pojmech...

Emigrace je opuštění země původu a přestěhování do jiné země. Podobným výrazem je imigrace, což je totéž, ale z pohledu cílové země. Pokud se více lidí přemisťuje v rámci jednoho státu, používá se termín migrace. Důvody emigrace mohou být ekonomické, politické či podnební. Nashle!:-)

0/0
14.12.2008 16:58

Wendolene

To je ale desne dlouhe prijmeni,

proc ? Dalsi moderni ceska zena, ktera musi mit deset prijmeni a vzit si jenom manzelovo ci nechat si svoje je nepripustne?

0/0
12.12.2008 1:15

Martin V

Re: To je ale desne dlouhe prijmeni,

To víš, nebyla by tak zajímavá :-)

0/0
12.12.2008 7:27

Ladas the Cruel

Re: To je ale desne dlouhe prijmeni,

To jako muz nemuze mit vice jmen? :-)Nebudu se pozastavovat nad tim jak ti po precteni clanku prislo na mysl prave tohle, ale myslim ze kdyz si vybirala sve jmeno tak se zrejme domluvili s manzelem na nejakem kompromisu. Kdyby jsi to byla ty a zdalo se ti to neprispustne tak si nechas svoje, ne? Pro nekoho treba neni jmeno to nejdulezitejsi.

0/0
12.12.2008 11:24

chikochiko

Re: To je ale desne dlouhe prijmeni,

Co ti je do toho? V některých zemích bývá prostě zvykem, že si žena nechá otcovo jméno a přidá jméno manžela. Případně ve vědecké (a jistě jiné sféře) je důležité uvádět rodné i vyvdané příjmení, pokud se žena prezentuje ve světě za svobodna a získalo její jméno nějakou hodnotu. Pochybuju, že by se tím chtěl někdo zviditelňovat a upsat si ruku. Maloměšťácká závist že---

0/0
12.12.2008 13:02

Wendolene

Re: To je ale desne dlouhe prijmeni,

Jasne, silene zavidim, ze mam jenom manzelovo prijmeni a zadne OVA. Uplne me to depta, v noci nespim..

0/0
12.12.2008 18:00

Iva Z.

Re: To je ale desne dlouhe prijmeni,

V Recku je zvykem, ze si vdana zena nebere manzelovo jmeno, ale mnoho Cesek zde si necha podle recke tradice sve puvodni prijmeni a k nemu prida i manzelovo jmeno k zachovani tech ceskych tradic. Omlouvam se, jestli je tohle nase chovani, pro nektere z vas doma, prilis slozite k pochopeni. Zaroven vsak lituji ty, kteri asi z nedostatku ostatnich problemu, zde rozpoutali tuhle nesmyslnou diskuzi.

Prominte Pavlo, ze Cesi jeste po nekolik generaci budou trpet zavisti a malomestatstvim, tak pro nas narod typicke. Myslela jsem si naivne, ze lide budou reagovat na smrt chlapce a politickou situaci v Recku. Snad priste...

0/0
13.12.2008 12:37

Aquinas

Kontext běsnění lůzy

Paní autorka by neměla tolik pít z levičáckých studánek, jako jsou Guardian, Le Monde, BBC či (studny levicového liberalismu) N.Y.T. Mohla by se totiž přiotrávit. A dost negativních rad. :-)  Teď jedna pozitivní: http://www.analyst-network.com/article.php?art_id=2633

Vše dobré, T.A.

0/0
12.12.2008 0:09

Jirka1938

Jak ten mladik zahynul

ma na starost zakonne rizeni. Bohuzel, luza vyuzije takove situace jako opravneni k loupeni, paleni a ozbrojene akci proti policii. Soucasne "demokracie" jsou slabe a neumi proti tomu lumpenproletariatu zakrocit. Pamatujete si, jak neznamy delostrelecky dustojnik Napoleon zakrocil proti luze, ktera chtela obsadit Bastillu?

0/0
11.12.2008 21:21

Aquinas

TERMINUS

Zaslech jsem nějaké televizní novináře, jak té lůze říkají "radikální mládež", a zamyslel jsem se, o jaký kořen jde. Pan Cohn-Bendit či Joschka Fischer se svými bratranci z RAF či AD ho také překročili: Je to nenávist k vlastní civilizaci zabalená do generačního revoltování. Radix malorum.

0/0
10.12.2008 8:55

carolus4

Re: TERMINUS

R^  Přesně vystižené !!!

Odborně se tomu říká oikofobie, lidově "sraní do vlastního hnízda".

0/0
10.12.2008 11:21

Justin.Sane

Re: TERMINUS

Nesrát si do vlastního hnízda, žili bysme ještě pořád ve feudalismu. No jenom si vzpoměňte na tu "lůzu" 17. listopadu 89 na  Národní.

0/0
10.12.2008 13:08

jeste asocialnejsi grupa

Re: TERMINUS

oni ti studenti na narodni hazeli nejake dlazebni kostky, nebo snad dokonce molotovovy koktejly ? kolik obchodu bylo vyrabovanych, kolik aut vypalenych ? protestovat a demonstrovat lze i slusne ...  

0/0
10.12.2008 13:39

Justin.Sane

Re: TERMINUS

Je prostě jiná doba, protestovat v klidu sice jde, ale je to k ničemu, protože s dnešním stylem novinářů tvořit infotainment namísto objektivního zpravodajství (protože infotainment se líp prodává) je třeba změnit metody protestu, aby se vůbec dostal do zpráv. Poklidná demonstrace nikoho nezajímá, násilí naopak poutá pozornost. Je jedno, jestli policie napadne demonstranty  nebo naopak, účel to splní.

0/0
10.12.2008 16:36

Ladas the Cruel

Re: TERMINUS

No nerekl bych ze protestovat vklidu je k nicemu. Tedy pokud se neco zavazneho deje, je to lepsi nez neudelat nic. Navic takovyto protest se uz davno zvrhl v naprosto neco jineho, uz tam nejsou jen lidi kteri maji myslenku, chteji neco zmenit. Sice je krasne ze dosahli velke sledovanosti, jenze az zarve par civilistu kteri nahodou budou stat v ceste necemu leticimu... Jaky ucel to podle tebe splni kdyz je vetsina lidi co to uvidi odsoudi? No, kazdy narod ma proste svuj zpusob revoluce.. ;-(

0/0
12.12.2008 11:35

carolus4

Má policista povinnost se nechat upálit ?

Nemá.

Má policista povinnost chránit  majetek (auta a obchody)  občanů ?  Má !

Má anarchista právo upalovat policisty a  zapalovat majetek občanů ?

Zatím ještě ne.

Tak o čem je tu řeč ?

0/0
10.12.2008 7:37

chudacek.blbecek

Re: Má policista povinnost se nechat upálit ?

Asi o tom, že první demonstranti nebyli anarchisti a demonstrace nebyla násilná.

0/0
11.12.2008 15:29

Jirka1938

Re: Má policista povinnost se nechat upálit ?

Kam ten chudacek dal oci?

0/0
11.12.2008 21:22

Iva Z.

Nahoda?

Take ziji v Athenach a velice se mi libil prispevek Pavly, ktery velice dobre popisuje, co se zde deje. Nesouhlasim s nazorem, ze Rekove jsou pohodovi lidi. Prave naopak. Jsou to horke hlavy a jsem toho kazdodennim svedkem, jak se vse bezhlave resi srdcem a bez promysleni. Lide na sebe krici na ulici, v autobuse a mira arogance mnohdy presahuje veskere meze.

Vcera jsem slysela od jednoho clena me rodiny, ze prevazuje vseobecny nazor, ze se vse deje na objednavku recke vlady. Tento tyden se ma projednavat rozpocet na pristi rok, a proto se politici snazi odvratit pozornost lidi od financni krize a "zabavit" je necim jinym.

Nemuzu tuto teorii ani potvrdit ani vyvratit. Po letech ztravenych v Recku by me vsak, uprimne receno, uz nic neprekvapilo.

0/0
9.12.2008 18:57

fous-fous

Re: Nahoda?

Dobry vecer, Ivo - a neni ten clen rodiny nahodou socialista, nebo komunista (myslim tim leftisticky spin komunistu)? Ja jenom, ze takovy nazor se tady snazi prorazit uz mesice, napasovan na jakykoliv negativni scenar. Cokoliv je spatne - za to muze vlada.

Jestli tady dela nekdo neco na objednavku, tak je to opozice. 

Co jsem mela moznost vyslechnout, jak predseda vlady, tak starosta Athen mluvi velmi rozvazne, demokraticky a logicky a co je hlavni, nabizeji reseni. Oproti tomu opozicni vlada a mensi politicke strany leftistickeho vyznani hazi vinu tam, kde je zrovna misto. Zadaji svrhnout vladu a zarucuji vsem blahobyt az budou u moci oni. 

Nemyslim to spatne, jenom oponuji.

Jinak s horkyma reckyma hlavama naprosto souhlasim a s tim, ze po letech v Recku uz cloveka opravdu maloco prakvapi take ;-).

0/0
9.12.2008 20:30

Iva Z.

Re: Nahoda?

Nastesti socialisty ani komunisty v rodine nemame...To bych tu uz opravdu nevydrzela!  Jenom je velmi znepokojena a unavena vseobecnym vyvojem v Recku a jak vsichni dobre zname: tonouci se stebla chyta!

Souhlasim i s tim, ze predseda vlady a starosta Athen mluvi rozumne a nabizi  reseni, ale na druhe strane se obavam pouze snahy o udrzeni "koryt"...Nikdo se nechce vzdat moci a tak se snazi co muze.

Jinak jsem velmi rada, ze alespon nekdo zareagoval na muj prispevek. Vim ale take, ze pouze Vy pochopite co tady prozivame a nikomu doma v Cesku se ani nesni o nasi recke "dovlolene".

Preji Vam krasny den a pohodove svatky. Za par dni odletam na Vanoce do CR. Poprve za 10 let...tesim se na klidnejsi prostredi a nabrani sil k novemu roku.

:-) Snad se nekdy sejdeme u kavy?

0/0
11.12.2008 22:25

owner26

Jasný vítěz.

Dneska to vyhrává ten, kdo umře. Alespoň na poli public relations. V tomhle případě prohrála policie. Kdyby tam skapal policajt, tak se zprávy odvíjí zcela jiným směrem. Diskuze by byla stejná jen konkrétní příspěvky by měly jiné aktéry.

0/0
9.12.2008 16:48

zako

jen houšť a větší kapky

ale pravda, že ty malý soukromý podniky by ničit nemuseli, nemyslím, že by to byl nějakej anarchistickej cíl je ničit, jenom se k nim připadá několik obecních bordelářů , kterejm je jedno co hoří, hlavně, že to hoří... zapalovat sídla státních institucí, rozbíjet výlohy KFC a bank, případně čmárat po kostelech je bohulibá činnost uvolňující napětí a kdo říká, že to nikdy nedělal, dělá to dodnes

0/0
9.12.2008 16:45

jeste asocialnejsi grupa

Re: jen houšť a větší kapky

jses dement nebo jo ? ty si zamlada neco rozbijel ? po necem cmaral ? pokud ano, tak ver tomu, ze existuji i normalni lide, kteri se dokazi realizovat i jinak, nez rozmlacenim kfc ...

0/0
9.12.2008 17:07

zako

Re: jen houšť a větší kapky

prej normální lidé, tfuj! btw kdo říká, že jde o nějakou seberealizaci, člověk taky musí nějak relaxovat ne? Sedni si k televizi, otevři lahváče a buť spokojený s tím, jak jsi normální a nudný. (zamlada jsem jednou rozbil okno a taky jsem čmáral křídou po asfaltě, hrozně se za to stydím)

0/0
9.12.2008 17:19

jeste asocialnejsi grupa

Re: jen houšť a větší kapky

takze dlazebni kostka policajtovi do hlavy a molotov do kfc je nejaka forma "relaxace" ? a ku.wa ;-D

0/0
9.12.2008 17:40

zako

Re: jen houšť a větší kapky

aktivní odpočinek, wtz

0/0
9.12.2008 17:55

killy

Konečně jsi mě vysvětlil....

.., co je prioritami dnešní moderní mládeže. Hlavně teď v Řecku. :-©

0/0
9.12.2008 18:27

Mikass

Re: jen houšť a větší kapky

Pokud nedokazes bavit sebe a lidi kolem sebe jinak nez nicenim a vandalismem, tak to te uprimne lituji! Lidi, kteri to delaji, at uz z duvodu "relaxace" nebo "zabavy" jsou u me primitovove a jsem rad, ze zadne takove neznam!:-)

0/0
9.12.2008 19:09

zako

Re: jen houšť a větší kapky

Slovo "primitiv" má v oblibě jeden z rodiny Grebeníčků,  jsi s ním nějak do přízně? (tzn. tvář klauna a ruce od krve...)

0/0
9.12.2008 19:38

Mikass

Re: jen houšť a větší kapky

Muzu te ujistit ze s panem Grebenickem, ani zadnym jinym clenem KSCM, do rodiny nejsem! I kdyz nevim jakou to ma souvislost s mym predchozim prispevkem?(Krome tvych soukromych asociaci);-D

0/0
9.12.2008 19:48

zako

ehm

Je mi líto, ale vysvětlení souvislosti příspěvků přesahuje rámec této debaty. Téma uzavírám. :)

0/0
9.12.2008 20:04

Martin V

Re: ehm

Souvislost je jasná vandalové a komunisti nemají úctu k soukromému vlastnictví. Takže ses vlastně ptal, jestli taky nepatří do tvé rodiny!

0/0
12.12.2008 7:32

dadalimil

re:

jestli je řecká polici stejně zkorumpovaná, neschopná a hloupá jako naše, tak si po tom nesmyslném střílení pár koktejlů na hlavu zaslouží.

0/0
9.12.2008 16:43

Anuta

Kámen by se ustrnul nad nevinným zavražděným chlapcem

kdyby ovšem nevěděl, že to byl agresivní pubescent, který napadl policisty (ať už po nich házel cokoliv). Co by z něj vyrostlo, když se už v 15 takhle projevuje? A teď ty rabující, to je nejhorší sebranka, co si vybere jakoukoliv záminku k tomu, aby mohli ničit a dělat bordel. Policie by proti nim měla postupovat maximálně tvrdě. A společnost by si měla uvědomit, že pokud se bude zastávat takových neviňátek, jako byl tenhhle výrostek, tak se jí to v budoucnu nemusí vyplatit.

0/0
9.12.2008 16:05

gasparru

Re: Kámen by se ustrnul nad nevinným zavražděným chlapcem

Ježiš a co ? Kdo nebyl do 20 let anarchistickej levičák nemá srdce, komu to vydrželo po dvacátým roce života, nemá rozum. Z toho je potřeba vycházet a ne hned střílet.

0/0
9.12.2008 16:32

owner26

Re: Kámen by se ustrnul nad nevinným zavražděným chlapcem

Není ovšem 20ti letej levičák jako 20ti letej levičák. podstatný rozdíl bych viděl v používání různých předmětů, takovým způsobem, kdy se dá uvažovat spíše o úmyslu zabít než  "dělat bordel"

0/0
9.12.2008 16:37

Concrete_Donkey

Re: Kámen by se ustrnul nad nevinným zavražděným chlapcem

Prezentovat tento Churchilluv velmi nadsazeny citat jako fakt je komicke.

0/0
9.12.2008 16:37

Monte Cristo

Re: Kámen by se ustrnul nad nevinným zavražděným chlapcem

Když mně bylo dvacet, tak tu končil komunismus. Já byl tehdá a budu i nadále pravičákem. A dost pochybuji, že všichni studenti jsou levicově zaměření.

0/0
9.12.2008 16:43

mpscz

Re: Kámen by se ustrnul nad nevinným zavražděným chlapcem

Levičák být může, ale nesmí být vandal ;-)

0/0
11.12.2008 16:41

Dusan321

Re: Kámen by se ustrnul nad nevinným zavražděným chlapcem

Ja to beru tak, ze kdyby ve dvaceti vystrileli "anarchisticke levicaky" delajici bordel, tak by ted neexistovali v Evrope Zeleni a hned by bylo lepe. ;-D

0/0
12.12.2008 18:10

Concrete_Donkey

Re: Kámen by se ustrnul nad nevinným zavražděným chlapcem

Nechci se tu zastavat ani jedne strany, ale opravdu me zarazila vase logika. "Co by z něj vyrostlo, když se už v 15 takhle projevuje?" Inu, vetsina lidi s vekem dozrava a hlouposti, ktere jako deti nebo pubescenti delame, s pribyvajicim vekem prehodnotime. Podle vasi logiky by z kazdeho 5ti leteho ditete, ktere cmara po zdech a rozbiji hracky mel vyrust nicema a kriminalnik.

0/0
9.12.2008 16:35

Martin V

Re: Kámen by se ustrnul nad nevinným zavražděným chlapcem

Rozdíl mezi 5ti letým dítětem co zlobí a 15letým chlapcem co si jasně uvědomuje důsledek svých činů Vám asi uniká..., škoda.

0/0
9.12.2008 16:41

Concrete_Donkey

Re: Kámen by se ustrnul nad nevinným zavražděným chlapcem

Prijde mi az trapne se tady o tom rozepisovat. Kdybyste se trochu zamyslel, mohlo by vam dojit, jak snadne je se v 15ti letech, obdobi nejtezsi puberty, nechat strhnout davem k pachani nejruznejsich hlouposti. Prosla si tim vetsina z ve vetsi ci mensi mire. Takze sance, ze by "z toho vyrostl" byla opravdu velika.

0/0
9.12.2008 17:01

Concrete_Donkey

Re: Kámen by se ustrnul nad nevinným zavražděným chlapcem

* vetsina z nas

0/0
9.12.2008 17:05

Martin V

Re: Kámen by se ustrnul nad nevinným zavražděným chlapcem

Nechal se strhnout davem - byl to čistě jeho problém a jeho hloupost.

Blbost nikoho neomlouvá od žádné trestné činnosti.:-)

0/0
12.12.2008 7:34

Concrete_Donkey

Re: Kámen by se ustrnul nad nevinným zavražděným chlapcem

A rozdil mezi ditetem co zlobi a 15ti letym chlapcem mi samozrejme neunika. Nicmene princip logiky onoho prispevatele je stejny.

0/0
9.12.2008 17:08

gasparru

Re: Kámen by se ustrnul nad nevinným zavražděným chlapcem

Nejsem proti potrestání takovéhoto činu, ale absolutně nesouhlasím se střelbou. Ať ho seřežou, že si měsíc nesedne na zadek, ale tím že někoho zabiju, ho nepřevychovám. Jak vidíte, vyplodilo to jenom další násilí. Mi je líto těch rodičů, mám také syna a vůbec si toto neumím představit a taky nechci tvrdit, že se mi to nemůže stát, každý z nás může jenom doufat, protože tohle je nejhorší věk, kdy se člověk k revoltě nechá strhnout.

0/0
9.12.2008 17:28

lopata12345

Re: Kámen by se ustrnul nad nevinným zavražděným chlapcem

No panacku, oni se obcas policajti dostanou do situace kdy nejsou v presile. A toho druha strana zneuziva. Takze pak uz to neni o tom jestli deti delaji bordel nebo ne. Je to NUTNA OBRANA. A ta je nediskriminacni 8-o. Cili neresi kdo utoci, proc utoci, zato resi pravdepodobny nasledek utoku. A pokud je dostatecne nebezpecny, pak ma policista nejen pravo, ale i povinnost zasahnout. A proti presile pripada jako realizovatela pouze obrana strelnou zbrani. Coz je neprijemne, krute, ale kazdy MA moznost se utoku na policisty NEUCASTNIT. Pokus se zucastni prijima dobrovolne riziko zasahu a v pripade presily utocniku i riziko smrt.

0/0
12.12.2008 8:55



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.